Η νέα BMW R 1300 GS Adventure: A Design Flop;
Η
Ένα αμφιλεγόμενο σχέδιο
Η
Επιδόσεις και Στρατηγική Αγοράς
Στο δελτίο τύπου, η
Περιορισμένη χωρητικότητα φορτίου
Με κενό βάρος 269 κιλών, το R 1300 GS Adventure μπορεί να μεταφέρει μόνο επιπλέον 216 κιλά, συμπεριλαμβανομένου ενός γεμάτου ρεζερβουάρ και εξοπλισμού. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε καταστάσεις υπερφόρτωσης, ένα πρόβλημα που βρέθηκε και στο προηγούμενο μοντέλο, το R 1250 GS Adventure.
Προηγμένη τεχνολογία: Automatic ASA
Μια σημαντική τεχνική καινοτομία είναι το ASA (Automatic Shift Assistant), το οποίο εξαλείφει την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη, επιτρέποντας πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων από το προηγούμενο Quickshifter. Αυτό το σύστημα διατίθεται προαιρετικά.
Βελτιωμένη ανάρτηση και ύψος καθίσματος
Το R 1300 GS Adventure διαθέτει αυξημένη διαδρομή ανάρτησης, με 210 mm μπροστά και 220 mm πίσω. Το ύψος του καθίσματος κυμαίνεται μεταξύ 870 και 890 mm, αλλά μπορεί να μειωθεί κατά 30 mm χάρη στο ημι-ενεργό πλαίσιο DSA.
Καινοτομίες με ραντάρ
Μια άλλη καινοτομία που εισήγαγε η
Δεξαμενή 30 λίτρων
Το νέο ρεζερβουάρ αλουμινίου 30 λίτρων αντιπροσωπεύει ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που διχάζει τις απόψεις. Παρά τον μεγαλύτερο όγκο, προσφέρει σύστημα υποστήριξης για τσάντες και αξεσουάρ, αυξάνοντας τη λειτουργικότητα.
Τέσσερις διαθέσιμες εκδόσεις
Το R 1300 GS Adventure θα προσφέρεται σε τέσσερις παραλλαγές:
- Βασικός : από 22.335 ευρώ, με στάνταρ εξοπλισμό.
- Τρόπαιο : από 23.060 ευρώ, με επιπλέον προστασίες και πιο κοντό παρμπρίζ.
- Τριπλό Μαύρο : από 23.120 ευρώ, με καθίσματα άνεσης και έξτρα αξεσουάρ.
- Επιλογή 719 Karakorum : από 24.460 ευρώ, με ειδική βαφή και εξαρτήματα αλουμινίου.
Η
Από την αρχή, η γκάμα GS της
Στοιχείο έντονης συζήτησης αφορά το νέο τανκ, το οποίο αφενός προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα, αφετέρου εμφανίζεται οπτικά ογκώδες. Επιπλέον, η καινοτόμος οθόνη TFT έχει διπλή όψη: για κάποιους αντιπροσωπεύει ένα ποιοτικό άλμα σε τεχνολογικούς όρους και λειτουργικότητα, αλλά για άλλους είναι υπερβολικά περίπλοκη και όχι πολύ διαισθητική.
Εκτός από τη σχεδίαση, η
Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ότι η αντίληψη του σχεδιασμού επηρεάζεται επίσης από τις προσωπικές προσδοκίες και τις αισθητικές προτιμήσεις των μοτοσικλετιστών. Επομένως, εάν η νέα