GS: Η ιστορία του Maxi Enduro
Η
Όλα ξεκίνησαν με το R80 G/S, το πρώτο μοντέλο της σειράς, όπου το «G» αντιπροσώπευε το Gelände (εκτός δρόμου) και το «S» για το Straße (δρόμου). Αυτό το μοντέλο συνδύαζε τα καλύτερα και των δύο κόσμων, προσφέροντας μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα ικανή να αντιμετωπίσει όχι μόνο ασφαλτοστρωμένους δρόμους, αλλά και το πιο ανώμαλο έδαφος. Το R80 G/S ξεχώριζε για την ευκολία χειρισμού, την αξιοπιστία και τη στιβαρότητά του, και έθεσε νέα πρότυπα για μοτοσυκλέτες με σχεδιασμό
Στη δεκαετία του 1990, η
Με τη νέα χιλιετία ήρθε το R1200GS και μετά το R1250GS. Αυτά τα μοντέλα ήταν εξοπλισμένα με μεγαλύτερους κινητήρες, βελτιωμένες αναρτήσεις και προηγμένα ηλεκτρονικά που περιλάμβαναν συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως έλεγχο πρόσφυσης και προσαρμόσιμους χάρτες κινητήρα. Εκεί R1250GS , συγκεκριμένα, παρουσίασε το σύστημα ShiftCam, το οποίο βελτιστοποιεί την ισχύ και την απόδοση του κινητήρα ρυθμίζοντας το χρονισμό των βαλβίδων.
Σήμερα, η
Συμπερασματικά, το GS δεν είναι απλώς μια μοτοσυκλέτα, αλλά ένας ζωντανός θρύλος που αντιπροσωπεύει την πεμπτουσία της ελευθερίας και της περιπέτειας στους δύο τροχούς. Είτε είστε βετεράνος του δρόμου είτε νέος ενθουσιώδης, η ανακάλυψη της ιστορίας του GS σημαίνει να κατανοήσετε γιατί συνεχίζει να είναι η προτιμώμενη επιλογή για όσους αναζητούν ασυμβίβαστες επιδόσεις και την επιθυμία να εξερευνήσουν τον κόσμο.
Αυτό είναι ένα επισκόπηση της ιστορίας και της εξέλιξης της σειράς μοτοσυκλετών "GS" της
Προέλευση τη δεκαετία του 1970:
- Ο σχεδιασμός της σειράς "GS" ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1970 με τη συμμετοχή της
BMW σε αγώνες εκτός δρόμου, όπως το "Six-Days". - Η παράδοση της
BMW στις αθλητικές δραστηριότητες εκτός δρόμου χρονολογείται από τη δεκαετία του 1930.
- Ο σχεδιασμός της σειράς "GS" ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1970 με τη συμμετοχή της
Αθλητικές επιτυχίες και εξέλιξη:
- Η νίκη στο γερμανικό πρωτάθλημα εκτός δρόμου το 1979 έδωσε την ώθηση για την ανάπτυξη μιας ομολογοποιήσιμης έκδοσης σειράς βασισμένης στην αγωνιστική εμπειρία.
- Το R 80 G/S, που κυκλοφόρησε το 1980, ήταν το πρώτο μεγάλο δικύλινδρο
enduro , εισάγοντας έναν νέο τομέα μεγάλων τουριστικώνenduro .
Δημοτικότητα και κόσμος:
- Το R 80 G/S γίνεται γρήγορα δημοφιλές μεταξύ των παγκοσμιοποιητών χάρη στα αποθέματα ισχύος του, την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις και τις δυνατότητες εκτός δρόμου.
- Συμμετοχή σε εκδηλώσεις όπως το Παρίσι-Ντακάρ και τα ράλι Αφρικής με αξιοσημείωτες επιτυχίες.
Επέκταση εύρους:
- Το 1988 λανσαρίστηκε το R 100 GS, το
enduro με τον μεγαλύτερο κυβισμό στην παγκόσμια αγορά εκείνη την εποχή, σημειώνοντας τεράστια εμπορική επιτυχία. - Τα επόμενα μοντέλα, όπως τα R 1150 GS και R 1200 GS, συνεχίζουν να κυριαρχούν στα γραφήματα πωλήσεων σε πολλές χώρες.
- Το 1988 λανσαρίστηκε το R 100 GS, το
Καινοτομίες και εμπορικές επιτυχίες:
- Το 1994, τα μοντέλα GS με κινητήρα τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο έγιναν μεγάλη εμπορική επιτυχία.
- Το 2004, παρουσιάστηκε η R 1200 GS, ακολουθούμενη από το HP2
Enduro το 2005, αντιπροσωπεύοντας μια επιστροφή στο παρελθόν με ιδιαίτερη έμφαση στην οδήγηση εκτός δρόμου.
Νέα εποχή και εξειδίκευση:
- Το 2005, η R 1200 GS κατέκτησε ηγετική θέση στην κατηγορία άνω των 750 cc και κατέλαβε την πέμπτη θέση στην ιταλική κατάταξη πωλήσεων.
- Το 2006, το HP2
Enduro αντιπροσωπεύει μια αθλητική ανακάλυψη με μια εξειδικευμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό και τη μηχανική.
Η ιστορία δείχνει πώς η σειρά GS της