🚚ΔΩΡΕΑΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ > 150 €

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

🚚ΔΩΡΕΑΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ > 50€

Η BMW R 1300 GS γίνεται το σπορ μποξέρ R 1301

La BMW R 1300 GS diventa il boxer sportivo R 1301 - Endurrad

Paolo Migliori |

Η BMW R 1300 GS γίνεται το σπορ μποξέρ R 1301


Η νέα BMW R 1300 GS μόλις έφτασε στις αντιπροσωπείες και μπορούμε ήδη να δούμε την πρώτη προσαρμοσμένη έκδοση αυτού του ταξιδιωτικού enduro: την R 1301, που δημιουργήθηκε από την ελβετική ομάδα VTR Customs.

VTR-BMW R 1301 – 5-7 κιλά ελαφρύτερο με κοντό πίσω μέρος

Η VTR, ο επίσημος αντιπρόσωπος BMW στην πόλη Schmerikon, που βρίσκεται στις όχθες της λίμνης της Ζυρίχης, έχει αποκτήσει διεθνή φήμη για τις ριζικές μετατροπές μοτοσυκλετών BMW. Στις αρχές του 2024, η VTR Customs παρουσίασε το πρώτο της έργο βασισμένο στη νέα BMW R 1300 GS, που μετονομάστηκε σε R 1301.

Πιο συμπαγής και ελαφρύς σχεδιασμός

Το R 1301 διαθέτει κοντό πίσω μέρος, αυτή τη στιγμή στη φάση του πρωτοτύπου, το οποίο θα μπορούσε να παραχθεί σε μικρές ποσότητες εάν υπήρχε αρκετή ζήτηση. Το μπροστινό φτερό έχει επίσης κοντύνει και το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας έχει μειωθεί κατά περίπου 5 έως 7 λίβρες, σύμφωνα με τον Dani Weidmann του VTR Customs. Αν και η εξοικονόμηση βάρους δεν είναι δραστική, το ποδήλατο είναι πιο κοντά στο όριο των 500 λιβρών. Περιέργως, το VTR δεν αφαίρεσε το κεντρικό σταντ, κάτι που θα μπορούσε να έχει συμβάλει περαιτέρω στη μείωση του βάρους.

Προσαρμοσμένα αξεσουάρ και σούπερ σπορ ελαστικά

Το R 1301 είναι εξοπλισμένο με κοντούς μοχλούς και ένα μικρό, φιμέ παρμπρίζ, που διατίθενται ως Γνήσια Αξεσουάρ BMW. Οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου είναι μια εργοστασιακή επιλογή, ενώ τα σούπερ σπορ ελαστικά M9RR της Metzeler έχουν επιλεγεί για να εξασφαλίσουν εξαιρετική πρόσφυση, διατηρώντας παράλληλα τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών, που εξασφαλίζει την τυπική οδική συμπεριφορά GS. Επιπλέον, τα φλας mini Atto της Kellermann και το χαρακτηριστικό «Χ» του προβολέα LED, που γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά χάρη σε ένα κίτρινο φιλμ, ολοκληρώνουν την αισθητική της μοτοσυκλέτας.

«Ατράποβιτς» και σπορ φινιρίσματα

Όσον αφορά το σύστημα εξάτμισης, η VTR επέλεξε ένα μαύρο σιγαστήρα από ανοξείδωτο χάλυβα με βαφή πούδρας, εμπνευσμένο από τον Akrapovic, αλλά με μια ειρωνική ανατροπή στο όνομα: "Attrapovic". Οι συλλέκτες είναι καλυμμένοι με μαύρη ταινία ανθεκτική στη θερμότητα. Ο κινητήρας boxer των 1.300 cc, με ισχύ 145 HP και 149 Nm, δεν απαιτεί ιδιαίτερες τροποποιήσεις. Τέλος, η R 1301 διαθέτει σπορ χρώματα BMW M, με αποχρώσεις "M-Grey" κατασκευασμένες από την Freuler AG και ένα κάθισμα κατά παραγγελία από τον Yves Knobel.

Προσαρμογή 40.000 ευρώ

Εκεί BMW R 1300 GS βασικό, με σπορ ανάρτηση και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, έχει τιμή 25.900 ελβετικά φράγκα (γύρω στα 27.000 ευρώ). Το κόστος της προσαρμογής του R 1301 ανέρχεται στα 15.000 ελβετικά φράγκα (περίπου 15.750 ευρώ), ανεβάζοντας τη συνολική τιμή της μοτοσυκλέτας στα 40.900 ελβετικά φράγκα (περίπου 43.000 ευρώ). Ωστόσο, το κόστος του R 1301 έχει οριστεί στα 37.800 ελβετικά φράγκα (γύρω στα 40.000 ευρώ), καθιστώντας το μια ελκυστική προσφορά. Η παραγωγή της έκδοσης R 1301 δεν είναι περιορισμένη και οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν χρωματικές παραλλαγές ή άλλες προσαρμογές.

Τον Φεβρουάριο του 2024, η VTR Customs παρουσίασε την πρώτη μετατροπή βασισμένη στη νέα BMW R 1300 GS, προσφέροντας μια πιο σπορ, πιο συμπαγή και ελαφρύτερη έκδοση. Με τιμή περίπου 40.000 ευρώ, η R 1301 αντιπροσωπεύει μια μοναδική στο είδος της μοτοσυκλέτα, αλλά με δυνατότητα περαιτέρω προσαρμοσμένων παραλλαγών σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

Η BMW R 1300 GS, μια από τις εμβληματικές μοτοσυκλέτες της γερμανικής μάρκας, πρόκειται να υποστεί ριζική μεταμόρφωση.Η νέα ενσάρκωση, το αθλητικό μποξέρ R 1301, υπόσχεται να φέρει τεχνολογικές καινοτομίες που θα το κάνουν ακόμα πιο ακαταμάχητο για τους λάτρεις των δύο τροχών. Τι κάνει όμως το BMW R 1300 GS να γίνει το σπορ μποξέρ R 1301 τόσο ξεχωριστό; Ας μάθουμε αναλυτικά.


Η μετάβαση από το R 1300 GS στο Sport boxer R 1301 σηματοδοτεί μια επανάσταση στη σχεδίαση και τις επιδόσεις. Η νέα μοτοσυκλέτα διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα, με κυβισμό που βελτιστοποιεί την ισχύ και την απόδοση. Αλλά δεν είναι μόνο θέμα αριθμών: το πλαίσιο έχει επανεξεταστεί για να βελτιωθεί η αεροδυναμική και η σταθερότητα, καθιστώντας το αθλητικό μπόξερ ιδανικό για όσους αναζητούν δυνατά συναισθήματα και ασφάλεια στο δρόμο. Η BMW έχει επίσης εργαστεί σκληρά για να ενσωματώσει τεχνολογίες αιχμής, όπως νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και μια άνευ προηγουμένου ψηφιακή διεπαφή, η οποία υπόσχεται να κάνει κάθε ταξίδι μια μοναδική και συναρπαστική εμπειρία.


Εκτός από τις επιδόσεις, η BMW R 1300 GS που γίνεται το σπορ μποξέρ R 1301 ξεχωρίζει για την αισθητική που συνδυάζει κομψότητα και επιθετικότητα. Οι έντονες γραμμές, τα υλικά υψηλής ποιότητας και η εργονομία μελετημένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια κάνουν αυτή τη μοτοσικλέτα ένα πραγματικό αριστούργημα στους τροχούς. Ο συνδυασμός στυλ και ουσίας είναι αυτό που κάνει την BMW R 1300 GS να γίνει το σπορ μποξέρ R 1301 μια νικηφόρα επιλογή για απαιτητικούς μοτοσικλετιστές.


Τέλος, η προσαρμογή είναι ένα από τα βασικά στοιχεία αυτής της νέας μοτοσυκλέτας. Η BMW έχει σχεδιάσει μια σειρά από αξεσουάρ και επιλογές που επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόσουν το όχημα στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Είτε είστε λάτρης της περιπέτειας είτε είστε λάτρης της άνεσης, σίγουρα θα βρείτε τις διαμορφώσεις που είναι κατάλληλες για εσάς. Η BMW R 1300 GS που γίνεται το σπορ μποξέρ R 1301 δεν είναι απλώς μια μοτοσικλέτα, αλλά μια εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης.


Συμπερασματικά, η μετατροπή της BMW R 1300 GS σε σπορ μποξέρ R 1301 αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή για τη μάρκα. Συνδυάζοντας δύναμη, καινοτομία και στυλ, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να κερδίσει τις καρδιές των λάτρεις της μοτοσικλέτας σε όλο τον κόσμο. Το μόνο που μένει είναι να περιμένεις, να ανέβεις στη σέλα και να απολαύσεις κάθε στιγμή σε αυτό το εξαιρετικό μηχάνημα. Η BMW R 1300 GS που γίνεται το σπορ μποξέρ R 1301 είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή ενημέρωση: είναι ένα άλμα προς το μέλλον των δύο τροχών.

Αφήστε ένα σχόλιο

Σημείωση: τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν από τη δημοσίευση.