🚚ΔΩΡΕΑΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ > 150 €

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

🚚ΔΩΡΕΑΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ > 50€

Η νέα BMW R 1300 GS Adventure: A Design Flop?

La nuova BMW R 1300 GS Adventure: Un Flop di Design? - Endurrad

Paolo Migliori |

Η νέα BMW R 1300 GS Adventure: A Design Flop;

Η BMW R 1300 GS Adventure φαίνεται έτοιμη να απογοητεύσει με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση και το χαμηλό ωφέλιμο φορτίο της, ανεπαρκή για ένα enduro μεγάλων αποστάσεων.

Ένα αμφιλεγόμενο σχέδιο

Η BMW ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή του σχεδιασμού, αλλά δεν έγιναν δεκτές όλες οι δημιουργίες της με ενθουσιασμό. Μοντέλα όπως το R 1200 ST, το R 1200 CL και το F 650 CS "Scarver" προκάλεσαν ανάμικτες αντιδράσεις. Τώρα, το νέο R 1300 GS Adventure φαίνεται να ακολουθεί αυτό το διχαστικό μονοπάτι.

Επιδόσεις και Στρατηγική Αγοράς

Στο δελτίο τύπου, η BMW παρουσιάζει το R 1300 GS Adventure ως ένα αληθινό «ολοκληρωμένο», ικανό να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε έδαφος, από ερήμους μέχρι τροπικά δάση μέχρι τα Ιμαλάια, με επιβάτες και αποσκευές στη ρυμούλκηση. Με έναν κινητήρα boxer που αποδίδει 149 Nm ροπής και 145 HP, ήδη αποδεδειγμένα στο R 1300 GS, οι προσδοκίες είναι υψηλές. Ωστόσο, οι δοκιμές σε ακραίες συνθήκες διεξήχθησαν χωρίς επιβάτες ή αποσκευές.

Περιορισμένη χωρητικότητα φορτίου

Με κενό βάρος 269 κιλών, το R 1300 GS Adventure μπορεί να μεταφέρει μόνο επιπλέον 216 κιλά, συμπεριλαμβανομένου ενός γεμάτου ρεζερβουάρ και εξοπλισμού. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε καταστάσεις υπερφόρτωσης, ένα πρόβλημα που βρέθηκε και στο προηγούμενο μοντέλο, το R 1250 GS Adventure.

Προηγμένη τεχνολογία: Automatic ASA

Μια σημαντική τεχνική καινοτομία είναι το ASA (Automatic Shift Assistant), το οποίο εξαλείφει την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη, επιτρέποντας πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων από το προηγούμενο Quickshifter. Αυτό το σύστημα διατίθεται προαιρετικά.

Βελτιωμένη ανάρτηση και ύψος καθίσματος

Το R 1300 GS Adventure διαθέτει αυξημένη διαδρομή ανάρτησης, με 210 mm μπροστά και 220 mm πίσω. Το ύψος του καθίσματος κυμαίνεται μεταξύ 870 και 890 mm, αλλά μπορεί να μειωθεί κατά 30 mm χάρη στο ημι-ενεργό πλαίσιο DSA.

Καινοτομίες με ραντάρ

Μια άλλη καινοτομία που εισήγαγε η BMW είναι το πίσω ραντάρ με προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας και σύγκρουσης, διαθέσιμο προαιρετικά για το βασικό GS από το 2025.

Δεξαμενή 30 λίτρων

Το νέο ρεζερβουάρ αλουμινίου 30 λίτρων αντιπροσωπεύει ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που διχάζει τις απόψεις. Παρά τον μεγαλύτερο όγκο, προσφέρει σύστημα υποστήριξης για τσάντες και αξεσουάρ, αυξάνοντας τη λειτουργικότητα.

Τέσσερις διαθέσιμες εκδόσεις

Το R 1300 GS Adventure θα προσφέρεται σε τέσσερις παραλλαγές:

  • Βασικός : από 22.335 ευρώ, με στάνταρ εξοπλισμό.
  • Τρόπαιο : από 23.060 ευρώ, με επιπλέον προστασίες και πιο κοντό παρμπρίζ.
  • Τριπλό Μαύρο : από 23.120 ευρώ, με καθίσματα άνεσης και έξτρα αξεσουάρ.
  • Επιλογή 719 Karakorum : από 24.460 ευρώ, με ειδική βαφή και εξαρτήματα αλουμινίου.

Η BMW R 1300 GS Adventure εμφανίστηκε πρόσφατα στην αγορά μοτοσικλετών και έχει ήδη προκαλέσει έντονη συζήτηση μεταξύ των ενθουσιωδών και των κριτικών. Το κύριο ερώτημα που θέτουν πολλοί είναι: είναι η νέα BMW R 1300 GS Adventure πραγματικά μια σχεδιαστική αποτυχία; Ας αναλύσουμε τις διάφορες πτυχές για να καταλάβουμε καλύτερα.


Από την αρχή, η γκάμα GS της BMW ήταν συνώνυμη με την καινοτομία, τη στιβαρότητα και τις επιδόσεις. Αλλά με την BMW R 1300 GS Adventure, η βαυαρική μάρκα φαίνεται να έχει επιλέξει μια σχεδίαση που διχάζει τις απόψεις. Κάποιοι επικρίνουν ότι οι γραμμές είναι πολύ τετράγωνες και λιγότερο αρμονική σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις.Άλλοι, ωστόσο, εκτιμούν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της εμφάνισης διατηρώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σειράς GS.


Στοιχείο έντονης συζήτησης αφορά το νέο τανκ, το οποίο αφενός προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα, αφετέρου εμφανίζεται οπτικά ογκώδες. Επιπλέον, η καινοτόμος οθόνη TFT έχει διπλή όψη: για κάποιους αντιπροσωπεύει ένα ποιοτικό άλμα σε τεχνολογικούς όρους και λειτουργικότητα, αλλά για άλλους είναι υπερβολικά περίπλοκη και όχι πολύ διαισθητική.


Εκτός από τη σχεδίαση, η BMW R 1300 GS Adventure δεν απογοητεύει και από πλευράς επιδόσεων. Ο κινητήρας 1300cc προσφέρει εντυπωσιακή ισχύ και εξαιρετικό χειρισμό τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Ωστόσο, το αισθητικό ζήτημα φαίνεται να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τη γενική άποψη σχετικά με ολόκληρο το πακέτο.


Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ότι η αντίληψη του σχεδιασμού επηρεάζεται επίσης από τις προσωπικές προσδοκίες και τις αισθητικές προτιμήσεις των μοτοσικλετιστών. Επομένως, εάν η νέα BMW R 1300 GS Adventure αντιπροσωπεύει μια αποτυχία ή μια επανάσταση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ατομική οπτική γωνία. Συμπερασματικά, η BMW R 1300 GS Adventure παραμένει μια μοτοσυκλέτα ικανή να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά με σχεδίαση που συνεχίζει να συζητείται.

Αφήστε ένα σχόλιο

Σημείωση: τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν από τη δημοσίευση.